Children are mysterious flowers.
Their names are riddles, their lives are gardens of forking paths.


miercuri, 30 iulie 2008

Iubic

Zicea undeva bătrânul de la Păltiniş că "te iubesc mult" înseamnă mai puţin decât "te iubesc".

Eu am găsit mai multul lui "te iubesc": se zice "te iubic" sau simplu, "iubic", şi aşa mă alintă Maria de când o învăţăm să facă declaraţii de dragoste :).

Azi dimineaţă, deşi avusese o criză şi a stat mai multe minute în stare de inconştienţă, când şi-a revenit şi a sesizat că o ţin în braţe, mi-a şoptit încet, din somnul ei tulburat:

iubic...mângâi...iubita...offf.

4 comentarii:

MihaelaMaria spunea...

radeam si eu pe b1 cu plesu si liiceanu si m-ai facut sa plang...

draga de ea!

Anonim spunea...

Vezi tu ce sacrificiu face copilasul asta minunat pentru mantuirea ta !

Ileana A. spunea...

boiereaso, acum e randul meu sa plang...pentru toate zilele in care m-am revoltat de neputinta ei, si nu am priceput de ce...

Anonim spunea...

...

of!