Children are mysterious flowers.
Their names are riddles, their lives are gardens of forking paths.


luni, 15 decembrie 2008

Au doară nu-mi va fi acest pat groapă?

Aşa zice la una din rugăciunile de seară: "Au doară nu-mi va fi acest pat groapă? Sau vei mai lumina cu ziua ticălosul meu suflet?" Versurile astea mi se plimbă cu insistenţă prin cap de o săptămână. Într-un interval de numai 7 zile m-am internat de două ori de urgenţă cu Maria pentru convulsii necontrolabile.

Mă culc cu bagajul făcut de spital şi mă rog să ni se mai dea o noapte acasă. Să nu fie patul în care ne culcăm groapă. Să nu mă trezesc iar cu spaima în suflet lângă respiraţia ei întretăiată.

Şi totuşi, mersul ăsta pe sârmă, când ştiu că nimeni şi nimic nu ne poate ajuta cu certitudine sau preveni înaintea momentelor de cădere, e pe undeva o binecuvântare. Depindem numai de Dumnezeu, şi e bine. Binecuvântăm dimineaţa care a început din nou acasă şi e bine. Ne aşteaptă un liman, chiar dacă încă nu-l vedem.

5 comentarii:

ivona spunea...

Doamne ajuta, Ileana!Nici nu stiu ce sa-ti spun...vreau doar sa stii ca-ti sunt alaturi, cred ca multi iti sunt alaturi,macar cu o rugaciune mica, cu un gand bun...Dumnezeu sa-ti dea putere si multa mangaiere...si sa-ti vindece copilul..

Marius Filip spunea...

"Şi iată dară că rămân acestea: credinţa, nădejdea şi dragostea ...".

Nădejde multă şi curaj! Dumnezeu să vă ocrotească.

alina spunea...

Dumnezeu să vă dea sănătate și liniște, să vă ocrotească pe toți!

Cristina Sturzu spunea...

Dumnezeu si Maicuta Domnului sa va intareasca si sa va mangaie.

Alma Galega spunea...

Offff...dragele de voi...
O imbratisare stransa si sa auzim numai de bine...