Children are mysterious flowers.
Their names are riddles, their lives are gardens of forking paths.


vineri, 19 decembrie 2008

Ce e bine când e rău

Deşi trăim într-un mare suspans în ultimele luni din pricina cursului imprevizibil pe care l-a luat boala Mariei, facem şi experienţa paradoxală a unei mari bucurii.

Maria nu este deloc înfrântă de furtunile care se petrec în creierul ei şi nu pierde deloc pasul cu terapia. Neaşteptat, este extrem de veselă şi atentă, ba pot zice că e un adevărat boom de entuziasm la ea. Se joacă foarte frumos cu Cosma, ne iubeşte pe toţi, comportamentele ei care ne dădeau bătăi de cap (mormăitul şi zgâriatul) sunt reduse la minim, iar limbajul ei se îmbogăţeşte zilnic.

Medicul care o are în grijă de 8 ani de zile (un om deosebit, pentru care nu găsesc cuvinte de mulţumire...), mi-a spus că s-ar putea ca episoadele de crize puternice să aibă, paradoxal, legătură cu progresele făcute de Maria. Mai ştie o fetiţă (olimpică la şcoală) care îşi provoca singură crizele înainte de un examen/test etc, pentru că simţea că atunci învaţă mai bine...

Sincer, eu am rămas cu gura căscată când am auzit. Nu ştiu dacă este adevărat şi în cazul Mariei, deşi biologia este şi ea o taină, dar e clar că Maria e într-o perioadă ascendentă de învăţare. Mă bucur şi sper să putem ajunge într-un punct în care să ne fie mai uşor şi mie, şi ei :)

7 comentarii:

MihaelaMaria spunea...

Doamne ajuta, dragelor!

Marius Filip spunea...

Great news and ... keep it up.

Dacă reţin bine, Catherine Maurice în "Let me hear your voice" mărturiseşte despre înrăutăţirea unor comportamente ale copilului pe parcursul recuperării sale.

Deci "cele bune" pot merge mână în mână cu "cele rele".

Important e că face progrese!

flo.irina spunea...

Maica Domnului sa va ajute!

Sabina Ulubeanu spunea...

N-ai observat si la Cosma sa fie mai iritat cand e intr-o perioada de acumulari?
si la noi astia mari...pai eu cand lucrez la docotrat sau compun sunt aproape bolnava de nervi, desi intelectual ma dezvolt.
Dumnezeu sa va ajute in continuare, va imbratisez cu drag.

flo.irina spunea...

are dreptate degetica. Am avut si eu examen luna trecuta si am fost bolnava, distrusa pana in ziua examenului, cu frisoane, febra, dureri ciudate. Am pus-o insa pe seama stresului, a oboselii....

Bianca spunea...

Este tot ceea ce vroiam sa aud. Cele bune merg impreuna cu cele rele, dar poate ca fiecare dintre noi trebuie sa faca mai mult bine chiar si in conditii imposibile, chiar si cu lacrimile siroindu-i pe obraji.
Si atunci putem inchina un pahar de vin cu urarea "si mult bine" (Andrei, baietelul meu, a spus asa) in loc de mult uzitatele "noroc, sanatate".

alina spunea...

O, Doamne, să dea Dumnezeu să fie așa, să treceți prin purgatoriu pentru a merge înainte.
Multă multă sănătate Mariei!!!