Children are mysterious flowers.
Their names are riddles, their lives are gardens of forking paths.


sâmbătă, 3 ianuarie 2009

Mersi!

Spun " mersi" ca să vorbesc cu cuvintele Mariei, care îmi spune din toată inima "mersi, mama!" de fiecare dată când îi dau ceva ce-şi doreşte, dar aş vrea să strig un imens "Mulţumesc!".

Mulţumesc

Pentru că pot dormi liniştită lângă Maria, fără să mă mai tragă de păr sau să-mi dea palme/picioare.

Pentru că pot să-i dau să mănânce lui Cosma chiar dacă sunt singură în bucătărie cu Maria :))

Pentru că dacă am grijă să-i pun Mariei în farfurie ceva sticky (mămăligă, iaurt, ect), poate mânca singură în timp ce eu mă ocup de altceva.

Pentru că de cele mai multe ori poate spune ce vrea.

Pentru că se îl iubeşte atât de mult pe Cosma şi şi-a găsit în el un tovarăş nesperat de joacă.

Pentru că el, Cosma, e o comoară de copil şi a întrecut toate aşteptările mele.

Pentru că Maria e atât de cuminte şi bună şi răbdătoare.

Pentru că ne-am trezit şi în dimineaţa asta acasă, şi nu la spital.

Pentru că mi-a dat Dumnezeu mintea să mai şi mulţumesc, nu doar să mă plâng :)

Un comentariu:

ivona spunea...

La multi ani!Sa aveti un an plin de binecuvantare!"Mersi"si eu, fiindca m-am bucurat citindu-ti bucuria!