Children are mysterious flowers.
Their names are riddles, their lives are gardens of forking paths.


marți, 6 ianuarie 2009

Tăcerea ipocrită

Urmăresc de ceva vreme blogul unei mămici palestiniene, jurnalistă de meserie şi locuind acum în State. Părinţii ei sunt în continuare în Gaza, împreună cu fraţii, surorile şi celelalte rude. Masacrarea palestinienilor din ultima vreme a făcut să-i citesc zilnic blogul, în căutare de informaţii "calde", neprelucrate de agenţii de ştiri.

Postarea ei de astăzi m-a umplut de ruşine faţă de tăcerea europenilor şi americanilor. Nu cred că avem dreptul să ne facem că nu vedem, ţine de demnitatea noastră de oameni şi creştini să mărturisim nedreptatea, oricui i s-ar întâmpla. Filozofia lui "nu mă priveşte" e una dintre cele mai ruşinoase.

Mărturisesc, deci, aici că sunt îngrozită de ce se întâmplă acolo şi indignată de ipocrizia şi părtinirea statelor civilizate.

Postez şi aici filmul de pe blogul ei, cu unul din cei doi (DOI!) doctori din Occident veniţi acolo să ajute, plus încă un film de pe CNN cu imagini din spitalele de acolo.


6 comentarii:

ivona spunea...

Iti cer permisiunea sa preiau un fragment din aceasta postare a ta si sa il pun pe blogul meu, cu indicarea linkului.Nu pot sa spun mai bine ce spui tu aici. Astept si iti multumesc.

Ileana A. spunea...

da, Ivona, sigur!

crina spunea...

Aceeasi permisiune iti cer si eu, daca se poate!

Ileana A. spunea...

Desigur, Crina. Desi chiar nu mi se pare ca am scris cine stie ce... Poate ar fi mai bine sa faceti trimitere la sursa originara (blogul mamicii respective il gasiti la blogroll, in stanga).

@irina_sweet_home spunea...

nu e vorba ca americanii sau europenii nu vad ce se intampla acolo, doar problema nu e de azi, de ieri.Eu cred ca le convine asa, probabil ies ceva avantaje economice din 'afacerea' asta. Presupun ca sunt multe interese la mijloc, de asta nu se baga nimeni.

flo.irina spunea...

mi se frange inima cand vad copilasii aia
e strigator la cer