Children are mysterious flowers.
Their names are riddles, their lives are gardens of forking paths.


joi, 19 iunie 2008

The sound and the fury

Am găsit şi blogul Amandei Baggs (vezi postarea anterioară).

Prima chestie care mi-a venit în minte a fost Faulkner. Povestea lui Benjamin din "Zgomot şi furie". Mirarea şi confuzia generate de percepţia lumii înconjurătoare, fragmentarea şi interiorizarea.

De data asta, fără ficţiune.

Pe mine mă ia cu fiori ori de câte ori se cască uşa care acoperă hăul minţii celuilalt...

3 comentarii:

Mother of M spunea...

Dă-ne şi nouă linkul de pe youtube, să ne ia şi pe noi cu fiori...

Ileana A. spunea...

Linkul video este la postarea anterioara. Cauta mai bine :)

Daiana Prundurel spunea...

Cutremurator film...si sincer m-am "fastacit"mult sa-ti scriu , am descoperit intamplator blogul tau...Simt furnicaturi in trup cand citesc despre voi si ma gandesc prin ce am trecut cand pe la un an una din fetitele mele gemene ,avand un comportament mai straniu(la acel moment)a fost suspectata de o forma usoara de autism.Mami draga, esti o Super Woman si ai niste Super-puiuti. Sa fie sanatosi iar tu puternica.