Nu concepe laptele fără Chocapic şi ziua de naştere fără McDonalds. Ţopăie de bucurie când primeşte cadou o Barbie şi surâde fericit când îmbracă tricoul cu Spiderman. Cărţile de joc Power Rangers sunt cele mai tari în pauza de la şcoală şi Hannah Montana e diva indiscutabilă a fetelor care aspiră la preadolescenţă.
Cât de branduit e copilul tău? Dacă nu te-ai gândit până acum, poate o faci după ce vezi trailerul unui documentar foarte recent, care pare extrem de interesant: Consuming Kids - The Commercialization of Childhood. Cine face rost de el să zică în gura mare :)
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
4 comentarii:
din prima parte nu ma identific decat cu laptele cu chocapic, si asta insa, din fericire, doar partial. sa vad insa documentarul :)
din pacate chiar azi vedeam un copil de 5 ani la tenis, imbracat din cap pana in picioare in nike. in plus, copilul isi facea lectia INDIVIDUALA de tenis cu un aer nefiresc dat de o seriozitate adulta. parca tot pentru a fi la "inaltimea" statutului dat de brandul respectiv. zau ca l-am privit ca pe o victima!
si eu vreau documentarul daca il gasesti. Pe blog am pus doar trailerul, sper ca s-a inteles :)
daca stie cineva ce glob de sticla putem gasi ca sa-i bagam sub el ... sa nu ezite sa spuna! :)) si pe mine ma ingrozeste lumea asta ultra-comercializata in care traim, dar nu vad inca o solutie potrivita ca sa ne putem feri de ea. decat devenind a-sociali, poate ...
Sunt de acord cu alina, nu e cazul sa devenim mai catolici decat Papa, si eu daca as avea bani, i-as cumpara numai branduri, pentru ca sunt de o calitate mai buna. La fel si in cazul alimentelor sau a altor produse. Nu mi se pare exagerat sa ii cumperi copilului o papusa sau o masinuta pt ca le-a vazut la desene animate, exagerat mi se pare sa i le cumperi pe toate, sau cate una la o saptamana. Aici e vorba de masura, nu sa iei copilul sa te muti in pustiu ca asa e mai bine.
Documentarul sa gaseste pe youtube, e impartit in 7 parti, eu acolo l-am vazut.
Trimiteți un comentariu