Children are mysterious flowers.
Their names are riddles, their lives are gardens of forking paths.


vineri, 24 iulie 2009

Băieţii

Când mă reîntâlnesc cu D, îmi trebuie cam o zi-două să mă obişnuiesc să am adrenalina mereu zburlită.

Cântă şi râde foarte tare. Vorbeşte mult, şi când trebuie, şi când nu trebuie. E tovarăşul ideal pentru călătorii lungi şi plicticoase, dar inamicul numărul 1 când ai nevoie de puţin timp pentru tine sau de un răgaz de gândire.

Cosma intră şi el în trepidaţie când vine D, aşa că săptămâna asta au ţipat/cântat cot la cot. Am jurat în barbă să iau masa singură, înainte să le dau copiilor de mâncare, altfel îmi stă mâncarea în gât şi inima mai-mai să explodeze la fiecare împins de scaun, căzut, ţipat sau auzit "mama!!!" din 3 părţi deodată.

Aşa, şi acum câteva poze în care nu s-a mişcat nimeni :)

D are de citit 10 cărţi în vacanţă, şi cum aici nu are copii să se joace, n-are altceva de făcut decât să citească :)



Cosma se pune şi el repede la citit când îl vede pe frati-su :)



Sfârşitul unei fugăreli bune:



Mai aveam de gând să pun o poză cu D suit în căruciorul lui Cosma şi dând ordine "mai în faţă! acum în spate! hai, împinge! aşa, hi hi" etc, dar se încarcă greu pozele, şi oricum nu-s de stofă, că n-am meşteşug fotograficesc. Gata, asta a fost povestea din seara asta :)

5 comentarii:

AdrianaB spunea...

Dulci baietii tai:).. Cosma e atat de haios, asa face si mica mea..
Bre.. avantaj D, al meu se plange ca n-are partener masculin de joaca.. hic, s-a saturat de tititze. Parca poti sa-i multumesti vreodata :D

MihaelaMaria spunea...

nd ai asemenea modele, nu mai conteaza stofa de pozar:)!

Anonim spunea...

Aaa, super super!!! Excelente poze, mai da-mi! (pe mail, macar)

pupaciuni! ne e dor de vooooi!

Ileana A. spunea...

pai, Adriana, mai pune de-un baiat! :))

alina spunea...

La mine nu-sh cum se face, dar cele mari au adrenalina amandoua cat cuprinde, mai rau ca baietii. Partea buna e ca se joaca intre ele, partea proasta e ca am mereu de mediat conflicte, pupat rani de la cazaturi etc. Dar, vorba ta, nu pot gandi in liniste, as de zgomot am in casa in permanenta!