Children are mysterious flowers.
Their names are riddles, their lives are gardens of forking paths.


luni, 20 iulie 2009

Cu ce ne-am mai ocupat în ultima vreme

Am făcut gogoşi




Am făcut o ladă de nisip. Cosma are nisip şi-n gură, şi-n cap când iese de acolo. Maria nu găseşte încă poziţia cea mai comodă ca să se joace. DAcă intră în ladă şi stă în fund, ocupă mai tot spaţiul. Dacă stă lângă ladă, nu prea mai ajunge la nisip. Pe vine nu poate sta, nu are echilibru (deşi ar fi poziţia ideală).



Maria a udat florile...într-un mod foarte personal, începând cu capul ei :)



Pentru că Mariei a început să-i placă din nou să se joace cu mingea, dar nu ştie decât să o arunce în jos şi foarte aproape de ea, ne-am gândit să îi oferim o ţintă distractivă, doar-doar va încerca să plănuiască aruncatul. Am pus apă într-o piscină mică şi am lăsat-o să facă pleosc cu mingea. Ţintă suficient de maaare, recompensă garantată. Cam de la 2-3 paşi nimereşte ţinta, dacă mărim distanţa s-a terminat.



Am mai pictat/mânjit hârtii, dar Maria nu e împăcată dacă nu gustă un pic...



Cosma a împachetat tacticos frunzuliţe pentru cal (!).



Săptămâna asta au mai trecut peste noi o febră cu roşu în gât (Cosma) şi un rău de la stomac (Maria). Am mai rămas cu ceva sechele după căldura de săptămâna trecută- Maria e arsă rău pe picioare, dar o dăm cu tone de cremă şi sper să se refacă în câteva zile. A venit şi D la noi, aşa că tămbălăul e în toi :)) Promit poze şi cu el, dacă-l prind la pozat :)

7 comentarii:

Marius Filip spunea...

Copii minunaţi. Minunaţi de tot.

AdrianaB spunea...

Mmmbre, dar ce casuta frumoasa aveti voi acolo, mi-au ramas ochii la ea.. Vrem poze cu D:)
C are mustrari si s-a apucat sa scrie, haha :D

alina spunea...

Exact. Atata frumusete ... Si liniste. :) Asta razbate din imagini.
E teribila Maria cu furtunul ... :))

@irina_sweet_home spunea...

va mai intoarceti in oras? :)) ca eu as ramane acolo

Ileana A. spunea...

Marius, multumim pt aprecieri! Asteptam poze cu cele 4 capsoare ale voastre :)

Adriana - cat de curand poze si cu D. Ha ha, el n-are nici o mustrare :)

Irina - hm, sa ramanem aici? da, mi-ar placea cumva, dar sa stam asa, fara tati?! Ca doar aici nu traiesti decat crescand animale...

@irina_sweet_home spunea...

hihi, am uitat de tati

Alma Galega spunea...

Ce faine poze:)
M-am amuzat copios vazandu-le