Children are mysterious flowers.
Their names are riddles, their lives are gardens of forking paths.


vineri, 15 august 2008

Cuminte!

Maria devine din ce în ce mai conştientă că trebuie să se autocontroleze. De când o trimitem în time-out pentru zgâriat, a început să-şi transforme ghearele în mângâială :) Vine spre tine cu gând rău, încordează degetele şi unghiile, dar brusc se relaxează şi spune: "Mângâi" sau "Cuminte!" (subtext: "gata, nu te ambala, nu-ţi fac nimic!").

Azi, taică-miu, sosit în weekend la munte, scoate afară patul pliant şi vrea să se converseze cu Maria. O întreabă: "Ia spune-mi, ce e ăsta?"

La care Maria ia o privire uşor speriată şi spune: "Cuminte!"

Ha ha, am procesat rapid şi am dezlegat misterul. Silvia lucrase zilele trecute exerciţiile de kinetoterapie tocmai pe patul ăla... iar Maria nu e deloc fan kineto... ca să vorbesc în termeni eufemistici... aşa că săracul copil a văzut patul torturii în faţa ochilor, drept care a trecut rapid în defensivă şi s-a ascuns după veşnicul ei "Cuminte!" ("nu fac nimic, nu vezi?")

măi, măi...mi s-a făcut milă de ea...dar m-a pufnit râsul şi a pufnit-o şi pe ea...am început să ne distrăm împreună. Semn bun!

2 comentarii:

MihaelaMaria spunea...

:) si multi ani fericiti si luminati pentru Maria!

pupe, cum ar zice Felix

Si_via spunea...

Am devenit un tiran....

Nu mai pot sa ii arunc o privire Mariei, ca si incepe LASA-MA...
Eu o chinui, ea ma chinuie. Inainte sa plec de la munte, am dormit cu ea. Atunci cand s-a sculat a inceput sa rada si sa ma mangaie pe par, s-a ridcat in fundulet, m-a luat in brate si mia spus TE IUBIC (OOOFFFFFFFFF ce imi face mie Matza asta mica zgariecioasa si pupacioasa).
Asta nu e tot. Maria m-a condus pana la gara (nu singura ci cu bunica ei,.....o sa vina timpul sa ma conduca si singura). Cat am asteptat trenul nu imi spunea decat PA, LASA-MA, SICA (singura), dar cand a vazut ca nu vin cu ea inapoi, nu mai vroia sa plece, se intorcea spre mine cu niste ochi mari si intrebatori....
Of Mariuca ce imi faci tu.....