Children are mysterious flowers.
Their names are riddles, their lives are gardens of forking paths.


vineri, 16 mai 2008

Fetele Mariei (2)

Bun, să continuăm. Vine la rând Corina - sau Ina, după cum îi spune Maria.

Corina lucrează cu Maria de un an de zile. Când a venit la interviu şi la probă, nu am fost teribil de încântată de ea. Ştiam mai multe despre terapie şi eram mai pretenţioasă. (Ah, dacă aş mai avea nişte înregistrări cu Silvia acum 3 ani, cred că aş muri acum de râs... Nici nu vreau să mă gândesc cum lucram noi pe atunci!).

Proba pentru seria de recrutări în care am ales-o pe Corina fusese să-şi petreacă o jumătate de oră în compania Mariei şi să se joace cu ea. Greu, mi-am dat seama pe urmă. Au fost multe fete care au renunţat, pt că Maria le-a simţit mai moi, mai indecise, şi a început să le "testeze" (să arunce jucăriile pe jos, să tragă de tot ce e în cameră, etc). Altele au rezistat, dar nu au făcut decât să repete micile idei de jocuri pe care le sugerasem eu înainte. Corina mi-a plăcut pentru că a fost singura care a avut momente de spontaneitate şi a reuşit să o facă pe Maria să râdă.

Au trecut însă câteva luni bune până să-mi intre Corina la suflet. Nu ştiu de ce, dar îmi era antipatică :))! Sau eram eu o gravidă mofturoasă, nu ştiu :)) Oricum, gheaţa s-a spart treptat. Corina (leoaică, la fel ca mine şi ca Silvia) m-a dezarmat prin devotamentul ei şi implicarea în terapie. Cum vine la Maria, mă ia de la uşă: "Ştii la ce m-am gândit să facem?"

He he, bucuria mea, competiţia de idei.

În plus, Corina o apără pe Maria chiar ca o leoaică! (La fel şi Silvia, de altfel). De câte ori am fete noi la probă, Corina le sperie cel mai tare :). E rea şi exigentă, nu vrea să vină la Maria oricine, şi mai bine le pune pe fugă din prima decât să ne înşelăm cumva şi să angajăm pe cine nu trebuie. Până acum a funcţionat! Chiar le-a pus pe fugă pe fetele care nu aveau sânge în ele şi vână de terapeut.

Ina dragă, sper să mai fii lângă noi când va spune Maria "Luceafărul"!

3 comentarii:

Mother of M spunea...

Apropo de zodii...se pare ca zodia Leu se implica cel mai mult în terapia de copii cu probleme. Nu intimplator o serie de mame care fac terapie sunt in aceasta zodie...acum am doua fete Leu ca tutori, iar dintre candidatii la interviuri de-a lungul timpului, aproape o jumatate au fost Lei. Leul si Scorpionul sunt cele mai puternice zodii (si Scorpionul poate face fata la stresul si problemele terapiei).

Ileana A. spunea...

Da, am observat si eu! Silvia chiar imi spusese sa caut la interviu numai leoaice... Dar sa stii ca am dat-o in bara de cateva ori, deci nu trebuie sa generalizam :)

pentru_mariuk spunea...

citesc si nu stiu ce sa zic..plang, rad...stiu un singur lucru: cineva m-a facut fericit, mi-a redat zambetul pe buze, m-a invatat sa iubesc; si nu este decat un copil mic, un nasuc mic..off..tot respectul pentru fetele mariei