Children are mysterious flowers.
Their names are riddles, their lives are gardens of forking paths.


luni, 2 martie 2009

Despre rolul duhovnicesc al hoţilor


De vineri am fost iar în spital. De data asta Maria şi-a revenit mai repede, mulţumim Domnului.

Duminică dimineaţa ne-am externat şi am plecat fericiţi spre biserică, unde am mai prins jumătate de slujbă.
La sfârşit, am aflat că eram în Duminica iertării. Părintele ne-a îndemnat să ne cerem iertare de la cei pe care i-am amărât cu ceva şi să iertăm şi noi pe cei care ne-au enervat/deranjat/mâniat în vreun fel sau altul.

Eram foarte fericită şi liniştită că ne întoarcem acasă. Nu ştiam pe nimeni care să fi avut ceva împotriva mea şi nici nu mă ştiam să fi deranjat pe cineva foarte tare. O mulţumire de sine cam dubioasă.

Am plecat spre maşină, cu gând să ne întoarcem acasă. Dar şoc şi groază! Geamul spart, ciobuleţe pe jos. Bagajele noastre de spital dispărute. "Cineva" făcuse o vizită scurtă la maşină şi ochise genţile mai arătoase. Aveam acolo şi laptop, şi modem de internet, şi portofel, şi cărţi, şi haine...

Mi s-a pus un nod în gât. Ştiu că posturile încep în şuturi, dar de fiecare dată iau şutul de unde nu mă aştept. Semn că trebuie să fii pe fază tot timpul - treaz, cum zic Părinţii.

Acum ştiu că am pe cine ierta. Recunosc că mi-e cam greu.

imagine: Iertare, print de Thierry Ona

5 comentarii:

alina spunea...

Of, tare încercați mai sunteți și voi, din toate direcțiile! Important e că Maria e mai bine.

Mother of M spunea...

Off, Ileana...nu aveati destule!

Insa inteleg ideea. Tot ce ni se intimpla, chiar si cele mai neplacute sau cele mai triste lucruri, au un rol in devenirea noastra spirituala.
(...Despre suflet, spirit si credinta este greu sa vorbesti.)

Sunt convinsa ca Cel de Sus iti va trimite altceva mai pretios decit lucrurile care au disparut.Doamne ajuta!

Ileana A. spunea...

ei, da, nu-i mare bai până la urmă, ne-am obişnuit cu ideea :)

Sabina Ulubeanu spunea...

Ileana, sotului i se fura periodic bicicleta.
Asa s-a gandit la urmtoarea filosofie: f bine ca au furat-o, inseamna ca aveau nevoie de ea:))

Va pup tare.

Ileana A. spunea...

aşa des se fură biciclete la noi? credeam că românu' e mai sedentar :) sau poate doar hoţii sunt eco-friendly? :))

ăştia care s-au dat la noi n-au fost impresionaţi decât de aspectul genţilor, deci nu le fac concesii filozofice :)