Children are mysterious flowers.
Their names are riddles, their lives are gardens of forking paths.


miercuri, 11 martie 2009

Leapşa de la Anca

Anca m-a lepşuit, dar am tras puţin de timp :) Am vrut să pun câteva poze relevante, dar uite că nu le mai găsesc :( Prin urmare, o să dau doar titlurile unor poze virtuale. Deci uite ce mă face pe mine să zâmbesc:

1. Damian cântând fericit "Deşteaptă-te, române!" în vestiarul de la şcoală, după ora de înot
2. Cartofii scoşi din cămară de Cosma şi aranjaţi cu grijă pe canapeaua din sufragerie
3. Eu scriind absorbită la calculator şi în spatele meu, Maria cu cearceaful în cap aşteptând nemişcată să mă întorc

Merge? :)))

Dau leapşa mai departe mamei lui M.

4 comentarii:

Anonim spunea...

excelent! :D

flo.irina spunea...

sa zambesti?!
eu am ras in hohote citindu-te.
ce draguti!...

Alma Galega spunea...

:))

Daca gasesti si pozele, poti sa le postezi mai tarziu...Vor fi la fel de amuzante :)

AdrianaB spunea...

Vai, ce scumpa trebuie sa fie Maria, hehe:)!