Children are mysterious flowers.
Their names are riddles, their lives are gardens of forking paths.


vineri, 20 martie 2009

Unplugged kids

Săptămâna asta am fost cu adevărat scoşi din priză - mai ales eu :)
D. a avut interdicţie la net din cauza unei boacăne, aşa că ne-am distrat de minune. L-am lăsat să gătească (pasiunea lui) şi am încercat să mă bag cât mai puţin peste el - urăşte asta, şi are dreptate. Aşa că băiatul a făcut două zile la rând cornuleţe şi biscuiţi de post - o minunăţie, l-am ajutat doar la frământat coca, în rest s-a descurcat singur-singurel. Aseară a recidivat şi a făcut pizza (de fapt, am făcut două, eu pe prima, el a tras cu ochiul şi a făcut-o pe a doua). Nu am poze cu pizza, dar am o poză cu ultimii trei biscuiţi, salvaţi de mine special pentru blog :)


C. scrie toată ziua, e pasiunea lui. Bine, e mult spus "scrie" la 1,6 ani, dar mâzgăleşte cu atâta meticulozitate şi silabisind în şoaptă atât de concentrat, încât ai crede că scrie şi citeşte în acelaşi timp :)

Maria a fost ceva mai bine, dar se pare că e turtită de răceală (la ea, dacă nu îi curge nasul sau nu are febră, chiar nu ştiu ce o doare sau dacă o doare). Aşa că mai toată săptămâna a umblat în braţe cu borcanul muzical din imagine, care pe ea o consolează şi pe mine mă enervează :(

6 comentarii:

Marius Filip spunea...

Cu Cosma e semn bun că scrie concentrat. La noi, Vlăduţ umple pagina de o mulţime de puchiţei şi cârligei şi apoi anunţă victorios că a desenat un fluture (???).

Eusebiu târâie ades după el un calculator de jucărie pe care-l tot lasă deschis şi care ne "mângâie" periodic cu "Salut! Vrei să ne jucăm şi azi?", spre completul nostru necaz.

Ileana A. spunea...

ha ha, recunosc groaza sloganelor astea, la jucaria din imagine zice "Vrei un biscuite? Ia si tu, te rog!". De multe ori ma scol dimineata si imi rasuna in creieri biscuitii astia :))

Anonim spunea...

Haha! Mor de ras! O avem si noi p-aia cu "Vrei sa ne jucam si azi?"

Ileana, vreau reteta de biscuiti, te rog. Am si eu forme ca ale voastre, continutul lipseste!

MihaelaMaria spunea...

da' de carti muzicale cu mecanismul stricat ati auzit? "ende! sing mit!...ende! sing mit!...ende!sing mit!......."

ce mare e Cosma! o banalitate atat de des auzita...

Ileana A. spunea...

reteta de cornulete:

250 g margarina (hm, stiu ca e bleah, dar n-am avut curaj sa incercam direct cu ulei)

150 g zahar (D. a pus doar 100 g, ni s-a parut prea dulce prima tura)

250 g faina (la noi a intrat un pic mai multicel, aici l-am ajutat pe D, pt ca i se lipea coca de maini si nu stia de ce)

3 linguri rom

Este aluat pt cornulete pe care le umpli cu gem si nuca. Noi am facut o parte cornulete si o parte direct biscuiti (atunci D a pus si nuca macinata in coca, au iesit mai buni)

AdrianaB spunea...

Aha, aha, deci l-ai bagat si tu la bucatarie :D.. Si a fost mai bine asa, sau nu?
Felicitari pentru mancare, cred ca si al meu m-ar intrece daca l-as lasa(haha)

Cat despre jucariile alea muzicale, dddaaaa, imi aduc aminte si eu, le scoteam bateriile LOL