Children are mysterious flowers.
Their names are riddles, their lives are gardens of forking paths.


marți, 3 august 2010

Cărţi de terapie pentru copilul tău special


Am promis că pun punct şi virgulă la blog. A fost mai mult un punct, dar iată că s-a ivit un prilej de a lua o pauză de la pauză :)

În ultimul an m-am străduit să dau drumul unei edituri care să se ocupe doar de publicarea celor mai importante cărţi de terapie pentru copiii cu întârzieri de dezvoltare. Cărţile pe care părinţii le caută disperaţi, le găsesc greu, doar comandate din străinătate, sau care circulă în traduceri vai de capul lor pe internet sau xeroxuri date din om în om.

Pe scurt: am înfiinţat Editura Frontiera.

Prima carte care a apărut este "Ghid de terapie ABA", partea I (dedicată strategiilor de modificare comportamentale). Cartea este traducerea primei părţi din "A Work in Progress" de Ron Leaf şi John McEachin.

Ghidul poate fi comandat online, de pe site-ul editurii.

M-aş bucura să ştiu că vă este de folos.

8 comentarii:

Kate spunea...

Felicitari!
Initiativa ta este mult asteptata de multi parinti si foarte bine apreciata.

MihaelaMaria spunea...

ce surpriza placuta! sa vad in blogrollul meu dupa mult timp the name of the rose cap de lista!
mai ai si alte noutati?:))

Ileana A. spunea...

Multumesc de intampinari!

Da, noutati ar mai fi (prietenii stiu de ce), dar...toate la vremea lor :)

Altheate spunea...

Maine ma duc la Conferinta pentru parinti cu copii cu dizabilitati si poate ne intalnim la lansarea cartii.
Bafta in continuare cu acest proiect extraordinar.

AdrianaB spunea...

Ileana, hai spune cum a fost la Conferinta (sau prezentare, ce-a fost..), te rog. Poate pui si poze:)

Ileana A. spunea...

N-am prea multe de povestit, pt ca am stat putin. A fost o conferinta pt parintii copiilor cu dizabilitati, si eu am asistat la prima parte, cand au fost diverse prezentari (printre care si eu).

Pe urma a trebuit sa o intind, pt ca pleca fata care ramasese cu Maria. Stiu ca lumea a primit gratuit cate un exemplar din carte...si cam atat.

adriana spunea...

Bine ai revenit!

adriana spunea...

Dragi mamici de copii deosebiti, va invit la o cafeluta. Ileana a baut-o deja:
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/09/cafea-impreuna-cu-ema.html